Ви дбаєте про своє здоров’я та хочете купити кінезіо тейп – правильний крок на шляху до здоров’я! Ми подбаємо про те, щоб ви отримали свій кінезіо тейп вчасно.

Часто виникає питання де купити кінезіо тейп?

Купити кінезіо тейп можна у Вашому місті, завдяки нашому багаторічному співробітництву з Новою Поштою, ми відправляємо кінезіотейпи в день замовлення і вже наступного дня, кінезіо тейп буде чекати вас у найближчому відділенні Нової Пошти, так що де купити кінезіо тейп не проблема. Телефонуйте!

Способи доставки

Самовивіз

Самовивіз зі складу (м.Вінниця, вул.К.Маркса, 50) заздалегідь заброньованого замовлення за попередньою домовленістю.

Доставка кінезіо тейпів у Вінниці:

Доставка кінезіо тейпів у Вінниці оплачується готівкою кур’єру та складає:
• До 10 шт – 150 грн.
• Більше 10 шт – безкоштовно.

Доставка кінезіо тейпів по Україні:

  • Доставка “Нова Пошта” – згідно з тарифами фірми перевізника Нова Пошта.
  • Адресна доставка – Доставка товар здійснюється додому за вашою адресою через перевізника Нова Пошта

Способи оплати товару

Для Вашої зручності Kinesiotaping пропонує різні форми оплати товарів:

  • Податковий платіж – оплата готівкою за фактом отримання товару на складі компанії-перевізника згідно з тарифами “Нова Пошта”. При замовленні післяплатою також враховуйте, що при отриманні необхідно буде сплатити, крім вартості товару та його пересилання, додаткову комісію компанії-перевізника за зворотну доставку коштів, яка становить 20грн+2% від суми, що оплачується. Надсилаємо без передоплати!
  • Предоплата – після оформлення замовлення на Вашу електронну адресу буде надіслано рахунок, який Ви зможете сплатити карткою, у терміналі або у найближчому відділенні Приват Банку. Доставка здійснюється після підтвердження платежу.
  • Оплата на картку через сервіс WayForPay
  • Готівкою – При самовивезенні замовлення

Терміни доставки

Надсилання кінезіо тейп здійснюється в день замовлення, якщо замовлення надійшло до 17.00, терміни доставки по Україні 1-2 дні!

Процес обміну та повернення товару

1. Клієнт повідомляє продавця про обмін або повернення товару.

2. Клієнт відправляє товар продавцю через компанію-перевізник Нова Пошта (вартість пересилання оплачує клієнт згідно з тарифами перевізника) або приносить його за адресою м. Вінниця, вул.К.Маркса, 50.

3. Якщо відбувається обмін товару або повернення товару належної якості, продавець після отримання товару відправляє обмінний товар або повертає гроші грошовим переказом або на картку клієнта.

4. Якщо відбувається обмін товару або повернення товару неналежної якості, то продавець після отримання товару тестує його та перевіряє якість товару.

5. Якщо підтверджується, що товар неналежної якості – продавець відправляє обмінний товар або компенсує 100% грошовим переказом або на картку клієнта.

6. Якщо не підтверджується, що товар неналежної якості – продавець зв’язується з клієнтом та вирішується кейс у персональному порядку.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному “Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *